Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Συνοδηγός Φώτιζε για να Παρκάρω...

Σήμερα, γυρίζοντας από τη δουλειά, πέρασα από το Καραϊσκάκη (δεν τη γλυτώνω, από Πειραιώς ή παραλιακή, η άλλη λύση είναι να φύγω από Θηβών, να βγω Ρέντη και να γυρίσω από το ποτάμι....) και διαπίστωσα ότι μέσα στο Καραϊσκάκη ήταν οι γάβροι, απ' έξω όμως, γι' άλλη μια φορά, ήταν οι κάφροι. Eίχαν παρκάρει σε κάθε νησίδα, πεζοδρόμιο, φανάρι, λεωφορειολωρίδα - η λίστα είναι απρόβλεπτη και ατελείωτη.
 
Το θέαμα είναι συνηθισμένο - και το ίδιο θα ήταν είτε έπαιζε η Εθνική είτε η Δραπετσώνα στο Καραϊσκάκη - όπως και συνηθισμένη είναι η απίστευτη αμέλεια να εισπραχθούν ένα σωρό έσοδα από μοιρασμένες κλήσεις στα αυτοκίνητα όλων αυτών. Το κοινό μυστικό - όπως και πολλά άλλα που περιλαμβάνουν μηχανάκια που μιλάνε στο κινητό, χωρίς κράνος, γύφτους με οχήματα κίνδυνο θάνατο κλπ - θα απέδιδε εν μία νυκτί χιλιάδες ευρώ, προερχόμενα από αδιάφορους που - άσε ότι ταλαιπωρούν τους άλλους, στα φρύδια τους - είναι εμφανές ότι γουστάρουν να ταλαιπωρούν κατ' αρχήν τον εαυτό τους, οπότε μία κλησούλα (από αυτές που μας διαβεβαιώνουν κάθε τόσο ότι δεν σβήνονται πια) δεν θα τους χάλαγε....
 
Μην παρεξηγηθούν οι γάβροι, το θέμα παραμένει το ίδιο σε κάθε λαϊκή συγκέντρωση. Οι ίδιοι που τραβάνε 15 χριστοπαναγίες για τη γρατζουνίτσα στον προφυλακτήρα είναι αυτοί που πρώτοι θα παρκάρουν στα πιο απίθανα σημεία αρκεί να φτάσουν όσο πιο κοντά γίνεται στον προορισμό τους χωρίς ν'αποχωριστούν το αυτοκινούμενο φετίχ τους....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου