Σάλος με το μισθό του Προβόπουλου !!! Τον φάγατε τον άνθρωπο γρουσούζηδες ! Άρχισε τη μαλακία αυτός ο ξεμωραμένος ο Πρόεδρος, εκεί μπερδεύτηκε το Θέμα. Ο Παπούλιας είχε αποποιηθεί το μισθό του (αποζημίωση το λέμε γιατί φαίνεται ότι η υπηρεσία στο κράτος είναι ζημιογόνος τελικά....) και τώρα αποφασίστηκε ότι θα του γίνει μείωση 50% Άρα ;;;; Άρα ουσιαστικά πήρε τρελλή αύξηση, από το μηδέν πήδηξε στο 50% της Προεδρικής αποζημίωσης !!!
Αυτά είδε κι ο Προβόπουλος και σκέφτηκε ότι εκείνος τόσα χρόνια δεν έχει πάρει αύξηση, 25 ψωροχιλιάρικα το μήνα (τι νομίζετε ότι μένουν μετά τις κρατήσεις ;) επί τόσα χρόνια επικεφαλής της Ττε - που είναι ακόμη ένας αναχρονιστικός, απαξιωμένος κι άχρηστος οργανισμός - να ξύνει το τριχωτό (όχι της κεφαλής του) δεν αξίζει τον κόπο. Τουλάχιστο εκείνος είναι πατριώτης, δεν παίρνει τις αυξήσεις του Προέδρου που είναι και ραμολί και μετά βίας μπαίνει το πρωί από την πόρτα του μεγάρου να πάει ίσαμε την τουαλέτα να κατουρήσει και να έχει γυρίσει μέχρι το βράδυ να τον παραλάβει το αμάξι...(που είναι τα άλογα Θόδωρε ; Τι ; δεν είσαι ο Θόδωρος ; Ρε κερατά Καραμανλή κι αυτόν μαζί σου τον πήρες ;)
Έτσι φτάσαμε εδώ βόδια γιατί δεν έχετε αξίες !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου