Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Ποιοί Μάγιας ....

Τη φάγατε όλοι με το παραμύθι του 2012, έτσι ;

Έλα, πείτε την αλήθεια ! Όλη η υφήλιος ξεσκόνισε τα βιβλία της να δει ποιοι στο
διάολο είναι αυτοί οι Μάγιας που μας είπαν ότι το 2012 ο κόσμος τελειώνει....

ΧΑ ! Λάθος ! Ο κόσμος τελειώνει το 2020 ! Μάλιστα !!! Το 2020 !!! Δεν μπορεί
η αυξημένη πλειοψηφία που ψήφισε το Σκλαβόνιο ν. 2 να κάνει λάθος !!! Όλοι
μας λένε τι θα γίνει μέχρι το 2020 !!! Κουβέντα για το τί θα γίνει μετά ! Άρα τότε
τελειώνει ο κόσμος ! Δεν υπάρχει μετά. Μας τελείωσε το 2021 το 22 κλπ...

Ποιός ζει ποιος πεθαίνει μέχρι τότε βρε αδερφέ ! Ο Ελληνικός λαός έχει μνήμη
χρυσόψαρου ούτως ή άλλως. Είναι όλοι έτοιμοι να ξαναβγάλουν το κόμμα που
αποτελείωσε τα ταμεία και πρωθυπουργό τον άνθρωπο που έβαλε τη σφραγίδα
του στο φιάσκο του Σκοπιανού ζητήματος !!!!

Εκτός όμως από την αποκάλυψη για το τέλος του κόσμου, είχα κι άλλη αποκάλυψη !
Η ελληνική οικονομία μοιάζει πολύ με τη Μονόπολη !!! Οι ομοιότητες είναι φοβερές.
ξεκινάς άφραγκος, γαμιέσαι, ξεπουλάς την ψυχή σου για ένα οικοπεδάκι, σε δυναστεύει
ο κερατάς ο τραπεζίτης κάνεις ένα κύκλο φτύνοντας αίμα, για να ξαναφτάσεις που ;;;;
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ! Στο 120% του ΑΕΠ μετά από 11 χρόνια !

Εννοείται, ότι αφού διασφαλίσεις τη μεγάλη επιτυχία του να κάνεις τον κύκλο και να
δαγκώσεις την ουρά σου, αφού καταφέρεις να δώσεις πουλήσεις γη και ύδωρ στους
Βάρβαρους 2500 χρόνια μετά τη μάχη του Μαραθώνα, αρχίζεις και πανηγυρίζεις σαν
να έβαλες 30 γκολ στη Βραζιλία στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Δεν μπορεί,
κάποιοι ραγιάδες θα σε πιστέψουν, ακόμα κι αν στο μεταξύ έχεις φάει 50. Ξεφωνίζεις
πως δικαιώθηκες - προ του τέλους μακάριζε - και είσαι πραγματικά ευτυχισμένος διότι
έχεις μπροστά σου 8 ολόκληρα χρόνια να αράξεις και να σκεφτείς πως θα αντιμετωπίσεις
την (πολύ) πιθανή αποτυχία ΚΑΙ αυτού του σχεδίου: Αν έχεις κάνει γερή μπάζα μέχρι
τότε, απομακρύνεσαι και το παίζεις σύμβουλος-βετεράνος. Αν δεν έχεις προλάβει,κάνεις
το άσπρο μαύρο βγάζοντάς τους όλους τρελλούς με μία σειρά από λογίδρια τύπου
'εγώ τα λεγα' σε πουλημένους δημοσιογράφους, ή, τέλος,  αν είσαι πάνω από 150 κιλά
και τους έχεις όλους γραμμένους στα φρύδια σου όπως εγώ, πετάς απλά ένα 'μαζί
αποτύχαμε μαλακισμένα' και συνεχίζεις να μασουλάς κρυμμένος πίσω από την ασυλία
μέχρι να ολοκληρώσεις το κομπόδεμα....

Μία διαφορά υπάρχει όμως...Η Μονόπολη έχει ΚΑΙ φυλακή....και ...ποτέ δεν ξέρεις πως
μπορεί να τα φέρει η πουτάνα η ζωή...

Ο Αϊνστάιν είχε δίκιο ;

Τελικά φαίνεται ότι το ταξίδι στο χρόνο είναι δυνατό !

Οι πολιτικοί μας έλεγαν ότι θα γυρίσουμε στο 1950 ! Το ταξίδι λοιπόν έχει ξεκινήσει και
είμαστε ήδη στο 1986 !!! Ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε 8ετή λιτότητα ! Δεν μπορεί !
Ο Αντρέας με πυκνό μαλλί και γυαλάκια ;;;;  Ο Αντρέας μας ;;;;

Σας προειδοποιώ ότι την 7ετία ήδη τη ζούμε με ατελείωτο ξύλο σε όποιον πλησιάσει τα
ανάκτορα, τον χοντρό που χτυπάει το χέρι στο τραπέζι και σκορπάει μαγκιά
(για εσωτερική κατανάλωση) τον λένε Βενιζέλο, ενώ οι Γερμανοί καταδυναστεύουν
τη χώρα. Όπως κάθε καλό ελληνικό μηχάνημα που σέβεται το εαυτό του, η χρονομηχανή
μας τα έχει κάνει αχταρμά, αλλά που θα πάει, θα το πετύχουμε και το 1950. Είναι ακριβώς
μετά το 1893....

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Τώρα τι μένει ;

Πάει κι αυτό. Σωθήκαμε. Πάλι. Είμαστε Ευρωπαίοι. Ακόμα. Τι άλλο είμαστε ;

Είμαστε παράνομοι. Διότι αποκλείεται να μας φτάσουν τα μπικικίνια να πληρώσουμε τους φόρους (αναδρομικά 30 ετών). θα έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε επιβίωση και φοροδοσία στον τρύπιο κουβά. Δεν ξέρω εσείς, εγώ λέω να παρανομήσω πάντως.

Είμαστε παράνομοι. Διότι σίγουρα βρίζουμε και καταριόμαστε τα γουρούνια που μας έφεραν εδώ. Είναι απλά θέμα χρόνου. Διότι έχουν δημιουργήσει έναν ιστό νομοθεσίας που διασφαλίζει αφενός πως ότι και να κάνουν χαίρουν ασυλίας για 30 γενιές, αφετέρου πως ακόμη κι αν χαμογελάσουμε στραβά και το εκλάβουν προσωπικά θα είναι 'προσβολή στο πρόσωπο δημοσίου λειτουργού κλπ κλπ (και ότι άλλο θέλουν).

Είμαστε παράνομοι. Γιατί θέλουμε να ακούγεται η άποψη μας. ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ !!! Μία φορά στα 4 χρόνια, ένα κωλόχαρτο στην κάλπη και πολύ σας είναι. Κι αν νομίζετε ότι σας παραπληροφορήσαμε για να το δώσετε, ε τι να κάνουμε ! Ας προσέχατε !!!! Τώρα όμως θα κάνουμε ότι γουστάρουμε κι όποιος θέλει να πει κάτι άλλο...μέσα (κατηγορίες θα βρούμε ή θα φτιάξουμε - δόξα τω Θεώ είναι εύκολο).

Τι ; Δεν είμαστε παράνομοι ;;; Νομίζετε. Η εποχή του Minority report είναι πολύ κοντά πια. Σε λίγο θα τιμωρείται απλά και μόνο η πρόθεση και σύντομα η σκέψη. Στο μεταξύ, ένα σύστημα δομημένο και δοκιμασμένο για χρόνια, φράσσει κάθε δίοδο προς την εξουσία. Αν τυχόν καταφέρει κάποιος και μπει, το σύστημα τον απορροφά ή τον απορρίπτει. Σε καμμία περίπτωση δεν τον αφήνει να εφαρμόσει αλλαγές στη δομή του συστήματος εκτός αν αυτές την ενισχύουν...

κάθε προσπάθεια αποδόμησης του συστήματος βαφτίζεται αναρχία ή/και τρομοκρατία και η ανακύκλωση συνεχίζεται: Βασιλιάς, Τσιφλικάς, Αυτοκράτωρας, Πρόεδρος, Πρωθυπουργός, Τραπεζίτης, Μοναρχία-Ολιγαρχία εναλλάσονται και τα τζάκια καλά κρατούν την εξουσία...Δείτε τα γενεαλογικά τους δέντρα...Απόγονοι μίας γραμμής που ξεκινά κάπου μετά το 1830 γαρνιρισμένοι με μερικούς μπαλαντέρ που εναλλάσσονται για να φαίνεται ότι έχουμε Δημοκρατία...

Τι μένει λοιπόν ; Πρέπει ν' αλλάξουμε πρώτα εμείς. Να μη βολευόμαστε με μια θέση, μ' ένα αυτοκίνητο μ' ένα iphone. Κι αν αυτό περάσει στα παιδιά μας, ίσως...ΙΣΩΣ.. κάποτε κάτι αλλάξει...μέχρι τότε....ας παρανομήσουμε...

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Έλα παιδιά ποντάρετε, όλοι κερδίζουν....

Κάθομαι και σκέφτομαι προς τι όλο αυτό το καραγκιοζιλίκι όταν η χώρα βαδίζει με ταχύτητα προς τη δημιουργία ενός νέου πάτου στην παγκόσμια οικονομική ιστορία. Γκριμάτσες οδύνης, βιαστικά βήματα και αποστροφή στους δημοσιογράφους που ξεροσταλιάζουν (λες και πρόκειται για προσωπικό τους θέμα και μόνο αν θέλουν θα μας πουν...), κούφιες δηλώσεις - γρίφοι, συμβούλια επί συμβουλίων και ηθελημένα διαστρεβλωμένες διαρροές στα ΜΜΕ....
Και καλά ...ζορίζονται...τώρα (!) με το φυτεμένο πρωθυπουργό - εντολοδόχο και ότι μέχρι τώρα έχει προηγηθεί...Γιατί όμως ;

1. Σενάριο 1 : Η χώρα χρεοκωπεί. 'Εμείς δώσαμε μάχη' (όταν την είχαμε ήδη χάσει με τα χέρια κάτω τα δύο προηγούμενα χρόνια), αλλά τα ξένα συμφέροντα, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τα δό χαμένα χρόνια ...κλπ κλπ κλπ
2. Σενάριο 2 : Η χώρα δεν χρεωκοπεί αλλά περνάνε όλα τα μέτρα εξαθλίωσης και υποδούλωσης. 'Εμείς δώσαμε μάχη κι επιλέξαμε να σώσουμε τη χώρα από την χρεωκοπία, δεν είχαμε επιλογή οι διαπραγματευτές ήταν ανένδοτοι'
3. Σενάριο 3 : Η χώρα δεν χρεωκοπεί και περνάνε πιο απαλά μέτρα περίπου στα όρια που 'συζητάνε' οι σωτήρες (μιλάμε για τρελλό κι απίθανο σενάριο). 'Τα καταφέραμε. Όχι μόνο αποφύγαμε τη χρεωκοπία, αλλά πήραμε και τα μέτρα που θέλαμε ! (δηλαδή τα ελάχιστα που μας άφησαν περιθώριο να θέλουμε.)

Ειλικρινά δε βλέπω άλλα σενάρια πιθανά, εκτός από το ότι ίσως να είναι όλα μιλημένα και να καταλήξουμε στο 2ο ή 3ο σενάριο προκειένου να φανουν τα ρεμάλια αγωνιστές. Σε κάθε περίπτωση όμως το καραγκιοζιλίκι καλά κρατεί μπας και γλιτώσουν την αποχώρηση με ελικόπτερο κάποιοι...(που να χωρέσουν όλοι μ ετις φαμίλιες τους ;;;)
Κυρίως όμως κανείς δεν πρόκειται ν αναφερθεί στο βασικότερο. Άντε και γλιτώσαμε την 20η Μαρτίου. Μέσα στην επόμενη δεκαετία τι θα γίνει; τι κερδίσαμε αν γλιτώσουμε τη στάση πληρωμών ; Θα είναι το μαρτύριο της σταγόνας ; Θα είναι χρεωκοπία στο επόμενο εξάμηνο; Θα εξαφανιστούμε ως έθνος ή ως κράτος (στα φρύδια μου εδώ που τα λέμε....);