Τη φάγατε όλοι με το παραμύθι του 2012, έτσι ;
Έλα, πείτε την αλήθεια ! Όλη η υφήλιος ξεσκόνισε τα βιβλία της να δει ποιοι στο
διάολο είναι αυτοί οι Μάγιας που μας είπαν ότι το 2012 ο κόσμος τελειώνει....
ΧΑ ! Λάθος ! Ο κόσμος τελειώνει το 2020 ! Μάλιστα !!! Το 2020 !!! Δεν μπορεί
η αυξημένη πλειοψηφία που ψήφισε το Σκλαβόνιο ν. 2 να κάνει λάθος !!! Όλοι
μας λένε τι θα γίνει μέχρι το 2020 !!! Κουβέντα για το τί θα γίνει μετά ! Άρα τότε
τελειώνει ο κόσμος ! Δεν υπάρχει μετά. Μας τελείωσε το 2021 το 22 κλπ...
Ποιός ζει ποιος πεθαίνει μέχρι τότε βρε αδερφέ ! Ο Ελληνικός λαός έχει μνήμη
χρυσόψαρου ούτως ή άλλως. Είναι όλοι έτοιμοι να ξαναβγάλουν το κόμμα που
αποτελείωσε τα ταμεία και πρωθυπουργό τον άνθρωπο που έβαλε τη σφραγίδα
του στο φιάσκο του Σκοπιανού ζητήματος !!!!
Εκτός όμως από την αποκάλυψη για το τέλος του κόσμου, είχα κι άλλη αποκάλυψη !
Η ελληνική οικονομία μοιάζει πολύ με τη Μονόπολη !!! Οι ομοιότητες είναι φοβερές.
ξεκινάς άφραγκος, γαμιέσαι, ξεπουλάς την ψυχή σου για ένα οικοπεδάκι, σε δυναστεύει
ο κερατάς ο τραπεζίτης κάνεις ένα κύκλο φτύνοντας αίμα, για να ξαναφτάσεις που ;;;;
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ! Στο 120% του ΑΕΠ μετά από 11 χρόνια !
Εννοείται, ότι αφού διασφαλίσεις τη μεγάλη επιτυχία του να κάνεις τον κύκλο και να
δαγκώσεις την ουρά σου, αφού καταφέρεις ναδώσεις πουλήσεις γη και ύδωρ στους
Βάρβαρους 2500 χρόνια μετά τη μάχη του Μαραθώνα, αρχίζεις και πανηγυρίζεις σαν
να έβαλες 30 γκολ στη Βραζιλία στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Δεν μπορεί,
κάποιοι ραγιάδες θα σε πιστέψουν, ακόμα κι αν στο μεταξύ έχεις φάει 50. Ξεφωνίζεις
πως δικαιώθηκες - προ του τέλους μακάριζε - και είσαι πραγματικά ευτυχισμένος διότι
έχεις μπροστά σου 8 ολόκληρα χρόνια να αράξεις και να σκεφτείς πως θα αντιμετωπίσεις
την (πολύ) πιθανή αποτυχία ΚΑΙ αυτού του σχεδίου: Αν έχεις κάνει γερή μπάζα μέχρι
τότε, απομακρύνεσαι και το παίζεις σύμβουλος-βετεράνος. Αν δεν έχεις προλάβει,κάνεις
το άσπρο μαύρο βγάζοντάς τους όλους τρελλούς με μία σειρά από λογίδρια τύπου
'εγώ τα λεγα' σε πουλημένους δημοσιογράφους, ή, τέλος, αν είσαι πάνω από 150 κιλά
και τους έχεις όλους γραμμένους στα φρύδια σου όπως εγώ, πετάς απλά ένα 'μαζί
αποτύχαμε μαλακισμένα' και συνεχίζεις να μασουλάς κρυμμένος πίσω από την ασυλία
μέχρι να ολοκληρώσεις το κομπόδεμα....
Μία διαφορά υπάρχει όμως...Η Μονόπολη έχει ΚΑΙ φυλακή....και ...ποτέ δεν ξέρεις πως
μπορεί να τα φέρει η πουτάνα η ζωή...
Έλα, πείτε την αλήθεια ! Όλη η υφήλιος ξεσκόνισε τα βιβλία της να δει ποιοι στο
διάολο είναι αυτοί οι Μάγιας που μας είπαν ότι το 2012 ο κόσμος τελειώνει....
ΧΑ ! Λάθος ! Ο κόσμος τελειώνει το 2020 ! Μάλιστα !!! Το 2020 !!! Δεν μπορεί
η αυξημένη πλειοψηφία που ψήφισε το Σκλαβόνιο ν. 2 να κάνει λάθος !!! Όλοι
μας λένε τι θα γίνει μέχρι το 2020 !!! Κουβέντα για το τί θα γίνει μετά ! Άρα τότε
τελειώνει ο κόσμος ! Δεν υπάρχει μετά. Μας τελείωσε το 2021 το 22 κλπ...
Ποιός ζει ποιος πεθαίνει μέχρι τότε βρε αδερφέ ! Ο Ελληνικός λαός έχει μνήμη
χρυσόψαρου ούτως ή άλλως. Είναι όλοι έτοιμοι να ξαναβγάλουν το κόμμα που
αποτελείωσε τα ταμεία και πρωθυπουργό τον άνθρωπο που έβαλε τη σφραγίδα
του στο φιάσκο του Σκοπιανού ζητήματος !!!!
Εκτός όμως από την αποκάλυψη για το τέλος του κόσμου, είχα κι άλλη αποκάλυψη !
Η ελληνική οικονομία μοιάζει πολύ με τη Μονόπολη !!! Οι ομοιότητες είναι φοβερές.
ξεκινάς άφραγκος, γαμιέσαι, ξεπουλάς την ψυχή σου για ένα οικοπεδάκι, σε δυναστεύει
ο κερατάς ο τραπεζίτης κάνεις ένα κύκλο φτύνοντας αίμα, για να ξαναφτάσεις που ;;;;
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ! Στο 120% του ΑΕΠ μετά από 11 χρόνια !
Εννοείται, ότι αφού διασφαλίσεις τη μεγάλη επιτυχία του να κάνεις τον κύκλο και να
δαγκώσεις την ουρά σου, αφού καταφέρεις να
Βάρβαρους 2500 χρόνια μετά τη μάχη του Μαραθώνα, αρχίζεις και πανηγυρίζεις σαν
να έβαλες 30 γκολ στη Βραζιλία στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Δεν μπορεί,
κάποιοι ραγιάδες θα σε πιστέψουν, ακόμα κι αν στο μεταξύ έχεις φάει 50. Ξεφωνίζεις
πως δικαιώθηκες - προ του τέλους μακάριζε - και είσαι πραγματικά ευτυχισμένος διότι
έχεις μπροστά σου 8 ολόκληρα χρόνια να αράξεις και να σκεφτείς πως θα αντιμετωπίσεις
την (πολύ) πιθανή αποτυχία ΚΑΙ αυτού του σχεδίου: Αν έχεις κάνει γερή μπάζα μέχρι
τότε, απομακρύνεσαι και το παίζεις σύμβουλος-βετεράνος. Αν δεν έχεις προλάβει,κάνεις
το άσπρο μαύρο βγάζοντάς τους όλους τρελλούς με μία σειρά από λογίδρια τύπου
'εγώ τα λεγα' σε πουλημένους δημοσιογράφους, ή, τέλος, αν είσαι πάνω από 150 κιλά
και τους έχεις όλους γραμμένους στα φρύδια σου όπως εγώ, πετάς απλά ένα 'μαζί
αποτύχαμε μαλακισμένα' και συνεχίζεις να μασουλάς κρυμμένος πίσω από την ασυλία
μέχρι να ολοκληρώσεις το κομπόδεμα....
Μία διαφορά υπάρχει όμως...Η Μονόπολη έχει ΚΑΙ φυλακή....και ...ποτέ δεν ξέρεις πως
μπορεί να τα φέρει η πουτάνα η ζωή...
