Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Δουλίτσα να υπάρχει....

 
 
Σκέφτομαι και ξανασκέφτομαι το θέμα με την αντιμετώπιση της παράνομης μετανάστευσης....Μέχρι τώρα η δράση-ειρωνία προς την ιστορία μας- 'Ξένιος Ζεύς' θύμιζε έναν άμοιρο σε τρύπια βάρκα, οπλισμένο μ' ένα ποτήρι, ν' αδειάζει το νερό που εισβάλλει στο σάπιο σκαφάκι του....
 
Τελικά, σήμερα με χτύπησε !!! Δεν είναι βλακεία ! Οι άνθρωποι δημιουργούν θέσεις εργασίας με βάση το δόγμα του Μάο : 'Βάλε τους μισούς ν' ανοίγουν λακκούβες και τους υπόλοιπους να τις ξανακλείνουν'. Έτσι λοιπόν οι μισοί συμπληρώνουν τις λέξεις 'Αφγανός Πολιτικός Πρόσφυγας' στην υπεύθυνη δήλωση των κακομοίρηδων στην είσοδο, ενδεχομένως με το ένα χέρι κρατάνε το στυλό, με το άλλο το τελευταίο 10 ρικάκι του εξαθλιωμένου, κατόπιν προωθούνται στην Αθήνα όπου τους συλλαμβάνουν οι βλάσφημοι αντιπρόσωποι του Δία (Σύμπτωση που ο κορυφαίος των Θεών ήταν προστάτης της φιλοξενίας ;) για να τους ξαναβγάλουν, αυτοί να ξαναμπούν κλπ κλπ κλπ....Δουλίτσα να υπάρχει και ....στα φρύδια μας....
 
(Φτου ! Ξέχασα τη χρυσή αυγή από το σκηνικό αλλά κι αυτοί δουλίτσα κάνουν...'Πως ζεις ρε Γκρούεζα ; ' 'Το κόμμα κύριε Μαυρογιαλούρο')


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου