Μην το ψάχνετε...μία είναι η λύση για την επιστροφή στην ευημερία και ανάκαμψη (ναι, αυτή που στρίβει τώρα τη γωνία στο κατά Στουρνάρα Ευαγγέλιο). Π-Α-Ρ-Α-Γ-Ω-Γ-Η ! Μάλιστα ! Να γυρίσετε στα χωράφια ρε !
Κατ' αρχήν ακόμη κι αν δεν μπορείτε να ξεχωρίσετε τις δύο άκρες της τσάπας, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε ένα σωρό λεφτά. Χάλασε η σοδειά ; Επιδότηση. Χάλασε ο Αλβανός ; Επιδότηση. Χάλασε το τρακτέρ ; Επιδότηση. Έβαλες τη νέα καλλιέργεια που είπε η Αγία Ε.Ε. ; Επιδότηση. Έβγαλες την κακή καλλιέργεια ; Επιδότηση.
Που στο διάολο βγαίνουν όλες αυτές οι επιδοτήσεις ;;; Έλα ντε. Προφανώς από κάπου που υπάρχει μεγαλύτερο όφελος όταν γίνεις τελείως τεμπέλης και βρεις το παραθυράκι σε όλους τους χρηματοδοτικούς μηχανισμούς ώστε να το ρίχνεις στην ξάπλα εισπράττωντας και καταργώντας κάθε χρήσιμη και προσοδοφόρα καλλιέργεια προκειμένου να μπει Ιπποφαές, Στέβια, Γάλα γαϊδούρας και σαλιγκάρια...Μπορεί να μην έχουμε να φάμε πατάτες και καρότα, αλλά ένα ιπποφαές μαζί με το ουζάκι θα το πάρουμε....Ή θα μας το πάρουν κοψοχρονιά αυτοί στους οποίους όντως απευθύνονται αυτές οι καλλιέργειες και το έχουν πληρώσει οι λοιποί φορολογούμενοι της Ε.Ε....αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...
Πάντως οι προσπάθειες για ανάκαμψη της αγροτικής παραγωγής έχουν γίνει αισθητές από την εκθετική αύξηση που παρουσιάζουν τα ατυχήματα του τύπου 'καταπλακώθηκε από τρακτέρ(ι)'. Βλέπετε όταν έχεις 25 χρόνια να πιάσεις τιμόνι τρακτέρ και η τελευταία σου επαφή με τιμόνι ήταν με το Λαρισαϊκό καγιέν, είναι αναμενόμενο να αποτελέσεις στατιστική μελέτη στους θανάτους στην Ε.Ε.....Στα φρύδια μου όμως, εγώ αφήνω αγριόχορτα....