- Διαίρει και βασίλευε. Πανάρχαιο, δοκιμασμένο, πετυχημένο.
- Ο βιασμός μέσω νομοθετημάτων επιτρέπεται. Αντιθέτως δεν επιτρέπεται το θύμα να ρίξει ούτε μισό γιαούρτι διότι αυτό είναι τυφλή βία (σε αντίθεση με τους βιαστές μας που αραδιάζουν ένα κάρο παπαριές κοιτώντας μας στα μάτια).
- Η χωρα έχει έλλειμα ηγεσίας
- Η χώρα δεν διαθέτει πλέον ούτε 1 (ένα) πατριώτη
- Συνεπεία των παραπάνω δύο συνθηκών δε μας αξίζει να υπάρχουμε πλέον ως έθνος άρα οι Σκοπιανοί δικαιόνονται.
- Η ροή των πραγμάτων δεν αντιστρέφεται με κανένα τρόπο. Όλες οι συνωμοσιολογικές ταινίες που βλέπαμε με παγκόσμιες 'ιδιωτικές' κυβερνήσεις εκπληρώνονται. Τα λεφτά μας πίσω ρε (από τα εισητήρια) !
- Η Δημοκρατία δεν υφίσταται πλέον ως πολίτευμα παρά μόνο ως όρος σε βιβλία και άρθρα. Παρά το γεγονός ότι η υφιστάμενη τεχνολογία θα μπορούσε σταδιακά να στηρίξει ένα καθεστώς άμεσης δημοκρατίας, συμβαίνει ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο, την υπονομεύει....
- Βασική προϋπόθεση για τη νομότυπη κατάργηση της Δημοκρατίας, η ανυπαρξία δικαιοσύνης σε όλα τα επίπεδα.
- Λεφτά υπάρχουν. Είναι μαζεμένα σε χέρια ελάχιστων, οι υπόλοιποι μπορείτε απλά να πεθάνετε.
- Οι εκλογές είναι πλέον κάτι σαν τη Eurovision.
- Μπορείς να νομοθετείς την ασυλία σου.
- Βασική προϋπόθεση για να ενεργοποιηθείς πολιτικά (όχι κομματικά) είναι ν΄ ακουμπήσουν την τσέπη σου.
- Δεν υπάρχει κρίση, ανακατεύεται η τράπουλα για να ξαναρχίσουμε.....
- Συνεχίζεται....(τελευταία ενημέρωση 14/1/2013)
Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013
Τι έμαθα από την κρίση μέχρι τώρα...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)