Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Νέα επιδρομή κατά της φοροδιαφυγής

Μετά από δημόσια διαβούλευση, η κυβέρνηση αποφάσισε να χτυπήσει άλλη μία σημαντική πηγή φοροδιαφυγής μέσω του Οικονομικού της επιτελείου.
Μετά από παρακολούθηση της αγοράς και την αξιοποίηση πληροφοριών, διαπιστώθηκε ότι ο κόσμος δεν μπορεί πλέον να πληρώσει πετρέλαιο, χρωστάει φυσικό αέριο, ρεύμα, πέλετ, υγραέριο κλπ.
Πάνε όμως οι κερατάδες και σηκώνουν τα φασόλια που ξεμένουν στις λαϊκές αγορές, εξασφαλίζοντας αφενός τροφή, αφετέρου θέρμανση.
Ενώ η βιοτεχνολογία προχωράει και η θέρμανση με κλανιές μπήκε στη ζωή μας πολύ νωρίτερα απ' ότι υπολόγιζαν παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών,  το επιτελείο του υπουργείου καλείται να εφαρμόσει τις επιταγές της Τρόικας, φορολογώντας κάθε μορφής θέρμανση.
Σύμφωνα με έμπιστες πηγές μέσα από το υπουργείο, ελεγκτές του Δημοσίου θα βρίσκονται δίπλα στους πάγκους με τα φασόλια στις λαϊκές και θα εφαρμόζουν σε όσους αγοράζουν, αλλά και σε όσους απλά μαζεύουν φασόλια, το κλανόμετρο, ένα απλό μπαλονάκι συγκεκριμένου όγκου που τοποθετείται εύκολα και γεμίζει με κάθε μικρή πορδίτσα με θερμοκρασία άνω των 36,6 κελσίου.
Όταν το κλανόμετρο γεμίσει, αλλάζει χρώμα και πρέπει να αφαιρεθεί και να αντικατασταθεί από νέο το οποίο παίρνει ο καταναλωτής με χρήση ηλεκτρονικού παράβολου 0,50 ευρώ.
Σε περίπτωση που το κλανόμετρο δεν εφαρμόζεται ή δεν αντικαθίσταται νομίμως (ΚΥΑ 48β), θα επιβάλλονται βαριά πρόστιμα και ποινές, που ξεκινούν από 100 ευρώ για κάθε χαμένη κλανιά και θα φτάνουν μέχρι και σε 3ετή στέρηση φασολιών.