Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Ζαλάδα (πως να κάνετε 2 μήνες να φαίνονται αιώνες...)

Τσικα μπουμ, κι όλα γυρίζουν στο κεφάλι μου.....
 
Την τελευταία φορά που η ΝΔούλα ήταν κυβέρνηση είχες την εντύπωση ότι δεν κυβερνά κανείς, απλά θα κάνει μερικές αρπαχτές ο Τσιτουρίδης κι όταν βαρεθεί θα συνεχίσουμε τη ζωή μας.
Αυτή τη φορά φτάσαμε στο άλλο άκρο. Βγήκε η ΠΟΛ.ΑΝ και μοιάζει σα να μας κυβερνά όλος ο κόσμος ταυτόχρονα. Αγορές, Eurogroup, Γερμανοί, ο Ομπάμα, η Χρυσή Αυγή, ο Τσίπρας και ο ΣαμαροΒενιζελοΚούβελος...
Κι έρχομαι ο άνθρωπος να ρωτήσω.....ο Κόκκαλης που στο διάολο είναι ρε παιδιά ;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου