Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Τον βρήκα !!!!

Με μεγάλη δόση χιούμορ σε μία ακόμη τραγική περίσταση - δείγμα των καιρών, τη δολοφονία δύο ανθρώπων, η αστυνομία κατάφερε να διακωμωδήσει τον εαυτό της.
Η περίφημη φωτογραφία του δράστη που έκανε το γύρο των media, έμοιαζε βγαλμένη από βιντεοπαιχνίδι της δεκαετίας του 80. Για την ακρίβεια σας παρουσιάζω με περηφάνεια για ποιόν ακριβώς πρόκειται :
 
 
Δεν είναι άλλος από τον κακό του περίφημου Renegade, το πασίγνωστο ξυλοφόρτωμα της δεκαετίας του 80. Ενδεχομένως ο κακοποιός θα βρεθεί εύκολα στα εξάρχεια που ήταν μαζεμένα τα μαγαζιά με τα παιχνίδια....
 
 
Να ευχηθώ καλή τύχη στην ΕΛΑΣ και προσοχή στο Thomas Soft....

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου