Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Ο Αϊνστάιν είχε δίκιο ;

Τελικά φαίνεται ότι το ταξίδι στο χρόνο είναι δυνατό !

Οι πολιτικοί μας έλεγαν ότι θα γυρίσουμε στο 1950 ! Το ταξίδι λοιπόν έχει ξεκινήσει και
είμαστε ήδη στο 1986 !!! Ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε 8ετή λιτότητα ! Δεν μπορεί !
Ο Αντρέας με πυκνό μαλλί και γυαλάκια ;;;;  Ο Αντρέας μας ;;;;

Σας προειδοποιώ ότι την 7ετία ήδη τη ζούμε με ατελείωτο ξύλο σε όποιον πλησιάσει τα
ανάκτορα, τον χοντρό που χτυπάει το χέρι στο τραπέζι και σκορπάει μαγκιά
(για εσωτερική κατανάλωση) τον λένε Βενιζέλο, ενώ οι Γερμανοί καταδυναστεύουν
τη χώρα. Όπως κάθε καλό ελληνικό μηχάνημα που σέβεται το εαυτό του, η χρονομηχανή
μας τα έχει κάνει αχταρμά, αλλά που θα πάει, θα το πετύχουμε και το 1950. Είναι ακριβώς
μετά το 1893....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου