Κάθομαι και σκέφτομαι προς τι όλο αυτό το καραγκιοζιλίκι όταν η χώρα βαδίζει με ταχύτητα προς τη δημιουργία ενός νέου πάτου στην παγκόσμια οικονομική ιστορία. Γκριμάτσες οδύνης, βιαστικά βήματα και αποστροφή στους δημοσιογράφους που ξεροσταλιάζουν (λες και πρόκειται για προσωπικό τους θέμα και μόνο αν θέλουν θα μας πουν...), κούφιες δηλώσεις - γρίφοι, συμβούλια επί συμβουλίων και ηθελημένα διαστρεβλωμένες διαρροές στα ΜΜΕ....
Και καλά ...ζορίζονται...τώρα (!) με το φυτεμένο πρωθυπουργό - εντολοδόχο και ότι μέχρι τώρα έχει προηγηθεί...Γιατί όμως ;
1. Σενάριο 1 : Η χώρα χρεοκωπεί. 'Εμείς δώσαμε μάχη' (όταν την είχαμε ήδη χάσει με τα χέρια κάτω τα δύο προηγούμενα χρόνια), αλλά τα ξένα συμφέροντα, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τα δό χαμένα χρόνια ...κλπ κλπ κλπ
2. Σενάριο 2 : Η χώρα δεν χρεωκοπεί αλλά περνάνε όλα τα μέτρα εξαθλίωσης και υποδούλωσης. 'Εμείς δώσαμε μάχη κι επιλέξαμε να σώσουμε τη χώρα από την χρεωκοπία, δεν είχαμε επιλογή οι διαπραγματευτές ήταν ανένδοτοι'
3. Σενάριο 3 : Η χώρα δεν χρεωκοπεί και περνάνε πιο απαλά μέτρα περίπου στα όρια που 'συζητάνε' οι σωτήρες (μιλάμε για τρελλό κι απίθανο σενάριο). 'Τα καταφέραμε. Όχι μόνο αποφύγαμε τη χρεωκοπία, αλλά πήραμε και τα μέτρα που θέλαμε ! (δηλαδή τα ελάχιστα που μας άφησαν περιθώριο να θέλουμε.)
Ειλικρινά δε βλέπω άλλα σενάρια πιθανά, εκτός από το ότι ίσως να είναι όλα μιλημένα και να καταλήξουμε στο 2ο ή 3ο σενάριο προκειένου να φανουν τα ρεμάλια αγωνιστές. Σε κάθε περίπτωση όμως το καραγκιοζιλίκι καλά κρατεί μπας και γλιτώσουν την αποχώρηση με ελικόπτερο κάποιοι...(που να χωρέσουν όλοι μ ετις φαμίλιες τους ;;;)
Κυρίως όμως κανείς δεν πρόκειται ν αναφερθεί στο βασικότερο. Άντε και γλιτώσαμε την 20η Μαρτίου. Μέσα στην επόμενη δεκαετία τι θα γίνει; τι κερδίσαμε αν γλιτώσουμε τη στάση πληρωμών ; Θα είναι το μαρτύριο της σταγόνας ; Θα είναι χρεωκοπία στο επόμενο εξάμηνο; Θα εξαφανιστούμε ως έθνος ή ως κράτος (στα φρύδια μου εδώ που τα λέμε....);
Και καλά ...ζορίζονται...τώρα (!) με το φυτεμένο πρωθυπουργό - εντολοδόχο και ότι μέχρι τώρα έχει προηγηθεί...Γιατί όμως ;
1. Σενάριο 1 : Η χώρα χρεοκωπεί. 'Εμείς δώσαμε μάχη' (όταν την είχαμε ήδη χάσει με τα χέρια κάτω τα δύο προηγούμενα χρόνια), αλλά τα ξένα συμφέροντα, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τα δό χαμένα χρόνια ...κλπ κλπ κλπ
2. Σενάριο 2 : Η χώρα δεν χρεωκοπεί αλλά περνάνε όλα τα μέτρα εξαθλίωσης και υποδούλωσης. 'Εμείς δώσαμε μάχη κι επιλέξαμε να σώσουμε τη χώρα από την χρεωκοπία, δεν είχαμε επιλογή οι διαπραγματευτές ήταν ανένδοτοι'
3. Σενάριο 3 : Η χώρα δεν χρεωκοπεί και περνάνε πιο απαλά μέτρα περίπου στα όρια που 'συζητάνε' οι σωτήρες (μιλάμε για τρελλό κι απίθανο σενάριο). 'Τα καταφέραμε. Όχι μόνο αποφύγαμε τη χρεωκοπία, αλλά πήραμε και τα μέτρα που θέλαμε ! (δηλαδή τα ελάχιστα που μας άφησαν περιθώριο να θέλουμε.)
Ειλικρινά δε βλέπω άλλα σενάρια πιθανά, εκτός από το ότι ίσως να είναι όλα μιλημένα και να καταλήξουμε στο 2ο ή 3ο σενάριο προκειένου να φανουν τα ρεμάλια αγωνιστές. Σε κάθε περίπτωση όμως το καραγκιοζιλίκι καλά κρατεί μπας και γλιτώσουν την αποχώρηση με ελικόπτερο κάποιοι...(που να χωρέσουν όλοι μ ετις φαμίλιες τους ;;;)
Κυρίως όμως κανείς δεν πρόκειται ν αναφερθεί στο βασικότερο. Άντε και γλιτώσαμε την 20η Μαρτίου. Μέσα στην επόμενη δεκαετία τι θα γίνει; τι κερδίσαμε αν γλιτώσουμε τη στάση πληρωμών ; Θα είναι το μαρτύριο της σταγόνας ; Θα είναι χρεωκοπία στο επόμενο εξάμηνο; Θα εξαφανιστούμε ως έθνος ή ως κράτος (στα φρύδια μου εδώ που τα λέμε....);
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου