Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Χατζηπετρής

Νομίζω ότι έχω παρανοήσει. Στα φρύδια μου. Μάλλον τώρα θα ταιριάζω περισσότερο με το περιβάλλον μου παρά πριν. Αυτά που είδα κι άκουσα τις τελευταίες 48 ώρες πρέπει να είναι προϊόν παράνοιας. Η άλλη εξήγηση είναι ότι φταίει η Πανσέληνος. Ναι λοιπόν. Αυτό πρέπει να 'ναι. Είναι εύκολο να κατηγορείς κάποιον που δεν μπορεί να υπερασπιστεί την αθωότητά του. Την Πανσέληνο. Την άτυχη στιγμή. Τους θεσμούς.
Τους θεσμούς ; Για να δούμε. Λοιπόν, η Σελήνη είναι ένα παναρχαιο κομμάτι του Σύμπαντος και υπάκουει σε Φυσικούς ή έστω Θείους νόμους. Ο χρόνος, συμπεριλαμβανομένης της άτυχης στιγμής, δουλεύει κάπως ανάλογα...ρωτήστε και τον Χώκινγκ, αν δε με πιστεύετε. Τους θεσμούς - αυτούς που διατείνονται οι πολιτικοί μας ότι δεν δουλεύουν, ποιός στο διάολο τους έστησε και μεριμνά για την καλή λειτουργία τους ; Ο Χατζηπετρής ;;; Δε νομίζω. Μάλλον κι αυτοί 'τρέχουν' μόνοι τους κι έτσι άλλωστε εξηγείται η εμμονή των αξιοθαύμαστων ηγετών μας να χρησιμοποιούν τόσο επισταμένα - κυρίως - τη μέση φωνή, αλλά και τις λοιπές απρόσωπες ξύλινες εκφράσεις: Οι θεσμοί δεν λειτουργούν. Οι διαδικασίες δεν ολοκληρώνονται. Οι φόροι δεν εισπράττονται. Οι δαπάνες δεν μειώνονται. Η παράνοια συνεχίζεται. Ζω σ' ένα κράτος λοιπόν που όλα είναι στον αυτόματο και όμως κατά ένα περίεργο τρόπο δε δουλεύει τίποτα.
Προσθέστε αυτό σε μία συνέντευξη τύπου, όπου ο πρωθυπουργός της χώρας μίλαγε την τοπική διάλεκτο αλλά κανείς δεν τον καταλάβαινε, όπου ένας επιφανής και πολυλογάς νομικός είναι ο υπουργός οικονομικών μιάς χώρας που βουλιάζει εν μέσω οικονομικών παραμέτρων και δεικτών που σαφώς αδυνατεί να κατανοήσει (το μόνο που του συγχωρώ εδώ είναι ότι το ίδιο συμβαίνει και με τους υποτιθέμενους οικονομολόγους παγκοσμίως - ακόμα ψάχνουν τη μπάλα...), όπου ένα καθ' ολοκληρία αποτυχημένο πολιτικό σύστημα, έχει κάτσει στο σβέρκο μας, λαμβάνοντας αποφάσεις με απολυταρχισμό και οι Αμερικάνοι δεν έχουν επέμβει ακόμη να μας απελευθερώσουν (! δηλαδή το Ιράκ ήταν καλύτερο ;), και συνεχίστε μέσα στον υποτιθέμενο Ναό της κουλτούρας, το  Ηρώδειο, ενώ καταχειροκροτείται ο Κοκός κι ακόμη περισσότερο ο Ψινάκης , στο μεταξύ ένας αφρο-αμερικάνος ηγείται της αθλητικής προσπάθειας τον γειτονικών μας κάλπικων Μακεδόνων, οι οποίοι απολαμβάνουν τη γκάφα του Αντωνάκη του Σαμαρά, να επιμείνει στο γκρι γλωσσοδέτη  ΠΓΔΜ και τώρα όλοι τους ξέρουν ως 'Μακεδονία', χάρη στον επόμενο - ας μη γελιόμαστε - πρωθυπουργό μας....
Τι ; Για όλα αυτά πρέπει να φταίει μάλλον η Πανσέληνος ε ; Μήπως δεν έπρεπε να γράψω σήμερα, αφού ούτως ή άλλως είχαν πιαστεί τα δάχτυλά μου από τις μούτζες στην τηλεόραση χθες... Ίσως τελικά να φταίει ΟΝΤΩΣ ο Χατζηπετρής. Στα φρύδια μου....


2 σχόλια:

  1. Πρωτα απ όλα φταιει ο Λουτσο Γκονζελες και ο Αμπντουν! Α!!! φταιμε και εμεις οχι μονο ο Χατζηπετρης. Ετσι λεει ο Λουκιανος.
    Καλη αρχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιος Χατζηπετρής; ο Χατζημανώλης (ο όποιος...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή