Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Μπανάνες

...γι ακόμη μια νύχτα βυθίζομαι στη μοναχική μου αναζήτηση...Όχι τόσο πολύ το πως φτάσαμε ως εδώ, δεν έχει πια σημασία. Αυτό το ανακαλύπτουν αργότερα (παλαιότερα έπαιρνε τουλάχιστο μία 4ετία, τώρα κανένα 6μηνο...) οι πολιτικοί φωστήρες και μας κουνάνε στα μούτρα την παπαριά που έκαναν μαζί με το δάχτυλό τους, ουρλιάζοντας ότι εμείς φταίμε και τώρα πρέπει να συλλήσουν τα ιερά τους - είναι μονόδρομος - προκειμένου να επιστρέψουμε στο σωστό δρόμο, αυτόν που 1 χρόνο μετά θ ανακαλύψουμε ότι 'ουπς mea culpa' ήταν λάθος, φτου κι απ την αρχή. Ούτε το τι θα γίνει από εδώ και πέρα, άλλωστε δεν έχουμε συμμετοχή, μας έχουν αποκλείσει αριστοτεχνικά από κάθε διαδικασία λήψης απόφασης κι επιπλέον οποιαδήποτε μορφή αντίδρασης βαφτίζεται παρανομία, λαϊκισμός, οπισθοδρόμηση αλλά κυρίως βία και την καταδικάζουν όλοι 'απ'όπου κι αν προέρχεται'.
Αυτό που σκέφτομαι και δεν μπορώ να χωνέψω (σαν τη μπανάνα που κατάπια μόλις), είναι ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που λένε - προσοχή δε σκέφτονται - ΛΕΝΕ ΦΩΝΑΧΤΑ  τι ήθελες ; να χρεοκοπήσουμε και να τρώμε πατάτες και ρύζι ; ΝΑΙ ΜΩΡΗ ΚΑΡΙΟΛΑ, θα έτρωγα πατάτες και ρύζι για όσο χρειαστεί προκειμένου να συνέλθουμε και να επιστρέψει η ανθρωποκεντρική σκέψη πίσω από την έννοια κράτος. Θα έτρωγα πατάτα και ρύζι για να ζήσουν αξιοπρεπώς τα γεροντάκια, να υπάρχει εξίσου για όλους υγεία και παιδεία και ανάλογη συνεισφορά στο δημόσιο βίο με τις δυνατότητες του καθενός.
Θα έτρωγα πατάτες και ρύζι προκειμένου να ξεκολλήσουμε από αυτό το νεοφιλελεύθερο ολιγαρχικό έκτρωμα που είναι πολύ κοντά στο να πετύχει τη ζητούμενη πλήρη υποταγή των πολλών στην υπηρεσία των λίγων, μέσα από την ενοποίηση των παθών και τη μετουσίωσή του στο ιερό νόμισμα.
Αλλά δεν υπάρχει κανένας πούστης να μου δώσει πατάτες και ρύζι σε αυτή τη χώρα. Ταϊζουν εμένα και το υπόλοιπο -τυχερό - 10% του πάλαι ποτέ υπέρηφανου αυτού λαού, μπανάνες και μου υπενθυμίζουν συνεχώς ότι, δεν πειράζει που βάζω υποθήκη τρεις γενιές και την αξιοπρέπειά μου γι αυτό....
Καληνύχτα και όσοι ακόμη πιστεύετε ότι έχουμε γλιτώσει τη χρεοκοπία που την έντυσαν Grexit και ...'απομακρύνεται', να είστε σίγουροι ότι, αυτό που βλέπουμε να απομακρύνεται είναι η επίπονη λύτρωση μας....
 
Καληνύχτα μαλάκες καλοπερασάκηδες....(και κοιτάχτηκε στον καθρέφτη....)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου