Το περιεχόμενο του e-mail :
Τίτλος 'Το καμάρι του Μοσχάτου'
Το θέμα σχετικά με τα χάλια σε πολλές παιδικές χαρές έχει τεθεί επανειλλημένα, χωρίς βέβαια αντιδράσεις με αποτέλεσμα οι χώροι που παίζουν τα παιδιά μας να βρίσκονται σε γενικές γραμμές τουλάχιστο σε κακή κατάσταση.
Η μεγαλύτερη και πιο ‘προσεγμένη’ παιδική χαρά θα έλεγα ότι είναι αυτή της Χρυσοστόμου Σμύρνης, στο ύψος της Μεταμορφώσεως. Μεγάλος χώρος όπου πριν από μερικά χρόνια έγινε μία γερή ανακαίνιση. Ο χώρος πραγματικά αξιοποιήθηκε πλήρως, μπήκαν μεγάλα χρωματιστά και όμορφα παιχνίδια, καλής ποιότητας δάπεδο και διαφυλάχτηκαν τα δέντρα. Καμαράκι για φύλακα που με την κρίση εγκαταλείφθηκε, αλλά το πιο εντυπωσιακό ήταν ο προϋπολογισμός.
Θυμάμαι ακόμα την ταμπέλα : Προϋπολογισμός 500.000 (τον απολογισμό δεν γνωρίζω αλλά στην Ελλάδα είθισται ο προϋπολογισμός να ξεπερνιέται…)…. Όπως και να τα υπολογιζα τα νούμερα δεν έβγαιναν έστω και από πλατίνα να ήταν οι κούνιες….Αυτό όμως είναι άλλο θέμα και σημασία είχε ότι οι κούνιες που στήθηκαν και η ανάπλαση του χώρου ήταν παραπάνω από ικανοποιητική…
Όταν άρχισαν όμως οι φθορές είχε την τύχη που έχουν τα περίφημα Καγιέν…κάτι ποιοτικό που δεν μπορούσε να συντηρηθεί. Το αποκορύφωμα όμως είναι η φθορά της φωτογραφίας που παραθέτω
Μία σκαλίτσα έσπασε (ίσως πάνω στο παιχνίδι ίσως από μεγάλα
παιδιά που κακομεταχειρίζονται αυτά τα παιχνίδια πολλές φορές) και εδώ και – νομίζω – 2 περίπου χρόνια
παραμένει έτσι, έχοντας αχρηστεύσει το στολίδι της παιδικής χαρά τη μεγάλη τσουλήθρα….Μία σανίδα εξαιρετικής
ποιότητας έχει – με εμπνευσμένο τρόπο - τοποθετηθεί αφού το σπασμένο κομμάτι αφενός είναι στη θέση του, με ότι
κινδύνους αυτό περιλαμβάνει και αφετέρου η πρόσβαση πλέον γίνεται ανάποδα από τις τσουλήθρες….
Αν ο Δήμος δεν είναι σε θέση να επιδιορθώσει αυτή τη ζημιά
που είναι ακόμη μικρή, ας μας βοηθήσει τουλάχιστο να συντονίσουμε έναν έρανο (;) για να αποκατασταθεί το θέμα και
να μπορούν τα παιδιά να χαίρονται αυτό το όμορφο μέρος…Ίσως οι ιδέες για καρναβάλια θα έπρεπε να έπονται της
συντήρησης κάποιων πραγμάτων που δεν διαρκούν μόνο δύο εβδομάδες…
Με εκτίμηση…
......Αυτό ήταν το μήνυμα που έστειλα κι έμεινε στα αζήτητα...Την ίδια στιγμή, οι παιδικές χαρές που χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση βουλιάζουν από την πλημμελή συντήρηση ενώ ταυτόχρονα περνάνε κονδύλια σε καρναβάλια επικαλούμενα.....το κέφι των παιδιών !!!!! (ή την τσέπη όσων συμμετέχουν στό 'στήσιμο';).
Σας αποχαιρετώ με την ελπίδα να δώσετε λίγη έκταση στο άρθρο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου